Leta i den här bloggen

onsdag 19 oktober 2011

Önskelista!

Om en vecka fyller jag år och nu ha jag bestämt mig för att inte tycka att det är hemskt utan kul eftersom man får fina presenter :) Så för mina nära och kära kommer här en liten önskelista om ni behöver inspiration.

Presentkort på ansiktsbehandling/klippning/massage

Ny mascara, Obs! Vattenfast

Mattan på Rusta som jag har kollat på 100 gånger (Anna du vet vilken)

Presentkort på sminkning på Make up store

Nån rolig bok

Vantar (gärna som matchar min mössa, finns på Lindex)

Pälskrage (grå) till skorna som man kan ta av och på, finns på Din Sko.


Och om gud/allah/buddah känner för att överraska och ge mig nåt så önskar jag mig följande:

En smal och snygg kropp

Pengar som aldrig tar slut

Valfri talang som jag kan imponera med, t.ex sångröst

Lite fler hjärnceller

Tack! :D

Inga kommentarer: