Leta i den här bloggen

måndag 15 november 2010

Skit-Måndag

Är på dåligt humör utan att veta varför. Har varit det sen i lördagskväll och det har bara gått över i korta stunder, som igår när vi va och tränade. Vet som sagt inte vad felet är men vissa dagar bara hatar jag allt. Min lägenhet är stökig och halvfärdig, inget blir klart för jag är inte en händig kvinna och inte en rik heller, min garderob är kaos, jag borde rensa ut massa saker som jag inte använder men det blir aldrig av, jag har så mycket plugg att jag skulle kunna sitta dygnet runt men jag är så omotiverad till vissa uppgifter att det känns hopplöst. Hela jag känns hopplös. Har en ful-dag och känner mig bara fet och ful och dessutom strejkar min hy så jag har fått eksem i pannan. Sexigt värre. Som pricken över i:t så går det inte att boka biljetter på Ryanair och priset går upp för varje dag så snart har jag inte råd med dem. Jävla kuk-sida.

Nu ska jag läsa ett kapitel i världens tråkigaste bok och sen blir det engelskauppsats hela eftermiddagen. Kul.

//Lina

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas saker och ting löser sig!! Vart planerar du att flyga, om man får vara nyfiken?
Och det där med att boka på nätet kan ju vara helt omöjligt ibland. Jag vet inte hur många vansinnesutbrott jag fått när sidorna inte funkar och priset bara stiger. Ussh!

Kram Lenny!

Kaos-Lina sa...

Ja nu börjar det lösa sig :) tänkte flyga till Irland och hälsa på Matilda som pluggar där :D och eventuellt Brian Boru :P

Kramar

Anonym sa...

Oooh vad roligt!! Du får ta bilder så jag får se hur det ser ut!
Hälsa Brian om du träffar honom!! ;P haha!

Puss