Leta i den här bloggen

måndag 15 november 2010

Dagens fråga

Såg att jag hade fått en fråga i ett gammalt inlägg så jag svarar här istället :).

Ska du fortsätta på distans nu, eller gå tillbaka till Växjö sen? hur funkar det med distans? mycket kvar på utb. nu?

Jag ska bland annat skriva c-uppsats nästa termin och då behöver jag inte va i Växjö på heltid utan bara under vissa moment. Så jag ska bo kvar i Västervik och pendla när jag behöver. Det kommer bli dyrt och jobbigt men förhoppningsvis kommer det att vara värt det. Distans har funkat superbra för mig, schemat har varit mer strukturerat än någonsin och framför allt så har schemat inte ÄNDRATS varannan vecka som innan. Allt har flutit på bra även om det är mycket i perioder. Har bara den här terminen och nästa kvar. Skönt!

//Lina

Inga kommentarer: