Leta i den här bloggen

måndag 15 november 2010

Rätsida!

Nu börjar jag få lite rätsida på tillvaron igen. Mammas Kent lyckades boka biljetterna eftersom han är världsbäst så den 23:e till den 27:e befinner jag mig förhoppningsvis (om inte planet störtar) på IRLAND hos Matilda . Det ska bli så sjukt kul att träffa henne igen och se hur hon har det på den gröna ön och jag behöver verkligen uppleva nåt annat en Sverige, även om det bara är för några dagar.

Skolarbets-högen minskade drastiskt när jag insåg att man inte behövde läsa en hel bok på 550 sidor utan bara vissa kapitel så nu är det under kontroll också. Flyttade om lite i schemat också så nu är det lite mindre att göra den här veckan.

Nu återstår bara den stora frågan, ska jag gå på Edsbruks-festen eller inte? :P

//Lina

Inga kommentarer: