Leta i den här bloggen

onsdag 10 november 2010

On a roll!

Hej på er!
Det blev inget bloggande igår eftersom min mamma fyllde år så vi tog en liten trip till Kosta Outlet utanför Hovmantorp (Eller Hofmanntorrp, som vår tyska busschaufför sa). Där blev det lite julklappsshopping och supergod lunch. Mycket mysigt även om jag hade velat ha någon timma till inne i klädbutikerna hehe. Men jag hittade en snygg tröja från Koola Anna, ett par örhängen på Glitter och som sagt, lite julklappar. Är särskilt nöjd med syrrans julklapp :P.

Idag är jag on a roll när det gäller plugget. Hade tänkt skriva 1 sida på arbetet i Kriminallitteratur men det blev 2 av bara farten. Så nu blir nästa vecka liite mindre stressig. Har så jävla mycket att göra nu att jag skulle behöva en assistent som gör allt jag inte hinner. Som att ta hand om mitt hem, springa till bibblan och låna böcker och kanske sova åt mig för det tar aldeles för mycket tid. Kanske ska ringa kanal 5 och fråga om de är intresserade av ett samarbete. "Lina Nilsson söker assistent" låter som en succé tycker jag.

//Lina

Inga kommentarer: