Leta i den här bloggen

onsdag 3 november 2010

3 november - Grattis till mig!

Grattis till mig som fyller 22 år idag. Och grattis till mig för att jag åkte på barnbiljett på tåget imorse, nu slapp jag åldersnojan :).

Ser ut att bli en riktigt fin dag idag så om ett tag blir det nog en långpromenad eller en joggingtur. Igår åkte jag ut till älsklingen med Fiffi och där blev det lite poker som vanligt. Lyckades åka ut precis innan "finalen" (vi är super seriösa)och blev 100 kr fattigare. Jag skyller på whiskeyn älsklingen så snällt ställde fram...

Imorse ville jag verkligen inte gå upp och ge mig ut i kylan utan helst hade jag legat kvar och myst lite till med min Daniel som var ovanligt gullig imorse. Saknar dig redan älskling!

Nu har jag pluggat engelska och vet ni vad jag fick för kommentar av min söta lärare? "Lina, your time management is excellent, you were the first to submit your task." Det ni! När jag är dålig då är jag dålig men när jag är bra då är jag fan excellent!

//Lina

Inga kommentarer: