Leta i den här bloggen

fredag 19 november 2010

Jaha?

Men vad HÄNDE med den här veckan? Det känns som om det var igår det var söndag och jag satt och var sur på Ryan air. Nu är det redan fredag och jag sitter och kämpar med att förklara nyckelbegrepp inom Medieetik. Ska vara klar innan fyra för då åker jag till Gamleby och möter upp Daniel.

I helgen ska vi fira Ia som fyller år och så blir det fest i Edsbruk. Tänkte sätta i mitt löshår som jag köpte i somras men aldrig har haft tillfälle att använda. Problemet är att det är rakt. Verkligen spikrakt och det är inte mitt hår hur mycket man än plattar det. Tyvärr har min syster snott min locktång och när jag försökte locka med plattången fastnade det och typ smälte. Kul. Så vi får se hur det blir med det. Har iallafall fixat naglarna så en del av mig är snygg åtminstonde.


//Lina

Inga kommentarer: