Leta i den här bloggen

fredag 12 november 2010

Friday!

Så var det fredag igen. Fort fort fort går det nu tycker jag. Men det är väl bra kanske. Idag har jag fastnat lite i pluggandet och kommer ingenstans så jag la ner det ett tag och fixade lite med mig själv istället. Nu har jag duschat, gjort hårinpackning, rakat benen, smort in mig i lotion, lagt ansiktsmask och avslutat med manikyr och pedikyr. Nu har jag fräscha fötter och händer igen, skönt.

Vid två ska jag möta upp Alexandra som jag inte har träffat på evigheter och ta en fika, ska bli så himla kul att catcha up lite. Kvällen är oplanerad men det verkar som att jag är ledig så vi får se vad det blir. Är sugen på att va hemma, laga god mat och kolla på Idol faktiskt, har inte råd med så mycket annat efter middagen igår haha.

//Lina

Inga kommentarer: