Leta i den här bloggen

måndag 8 november 2010

Ny vecka igen!

Detta blir en fullspäckad vecka. Idag har jag mest pluggat, varit på bibblan och lånat böcker, planerat plugg och kollat upp nya kursen "Medier och Moral". Den
verkar intressant men ganska mycket svårare än de andra kurserna så det är skönt att jag har kommit mer än halvvägs i dem.

Imorn ska jag och mamma på en liten roadtrip till Kosta Outlet, ska bli kul att se om man fyndar nåt :)

Helgen ja! Jag jobbade i fedags och det var jättekul vissa stunder och hemskt vissa. En del människor va fan efterblivna. Men det va mycket folk och bra band så allt som allt var det bra. På lördagen skulle vi gått ut och firat mig men det körde ihop sig lite och sen var jag för trött för att börja festa vid 23.30 så det fick va. Får bli en annan dag istället.

Nu ska jag kolla Biggest Loser!

//Lina

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska du fortsätta på distans nu, eller gå tillbaka till Växjö sen? hur funkar det med distans? mycket kvar på utb. nu?