Leta i den här bloggen

tisdag 6 mars 2012

Vart ska man börja?


Ok, nu känner jag att jag har fått tillbaka lite av blogglusten. Dock är jag grymt trött på den här bloggen, vill bara starta en ny, fräsch blogg. Men det är ju nästan fem år av mitt liv som finns här så än så länge får den vara kvar.

Pausen berodde på att min pappa blev allvarligt sjuk förra veckan och på torsdagskvällen blev han inlagd på sjukhus och opererad för en riktigt otäck infektion. Det såg riktigt illa ut ett tag men nu börjar det gå åt rätt håll i alla fall. Skönt det.

Om man ska ta upp något roligare så kan jag meddela att jag kommit igång ordentligt med träningen nu. Förra veckan fick jag till massa hemmaträning på min crosstrainer och ett par promenader. På söndagen blev det även ett gympass och lite simning med darling.

Den här veckan har det hittills bara blivit några små promenader och cykelturer men i eftermiddag ska jag gå och träna med Eveline. Kul att ha någon att träna med, då blir det lättare att faktiskt ta sig dit och inte bara skjuta upp det.

Förövrigt jobbar jag rätt mycket den här veckan vilket är bra, jag blir så rastlös annars.

Inga kommentarer: