Leta i den här bloggen

onsdag 14 mars 2012

Hello!

Sitter i soffan och har precis njutit av en laxsallad. Det är verkligen min nya favoriträtt. Nu blir det en kopp kaffe och en banan som efterrätt till hem till gården. Är inte alls pensionär, nej nej.

Idag är jag "ledig", i alla fall från jobbet. Men jag har fullt upp ändå. Först ska det städas här hemma, sen ska jag hem till pappa och hämta lite grejer han ville ha på sjukhuset, sen stannar jag väl där ett tag och sist men inte minst blir det träning. Funderar på att simma ikväll, det är så skönt att avsluta dagen med en timma i bassängen.

Är förövrigt väldigt stolt över att jag inte ätit nåt godis eller andra sötsaker på tre dagar. Det låter inte mycket men då ska vi tillägga att jag ätit godis (eller något annat sött) VARJE dag sen i december. Helt sjukt. Oavsett om man vill gå ner i vikt eller inte så är det ju inte hälsosamt att mata sin kropp med massa socker varje dag. Någon dag i veckan räcker gott och väl.

Nej nu får jag sätta fart om jag ska bli klar med städningen innan midnatt.

En gammal bild när jag och Danny gjorde blå pannkakor i toastern. Happy times!

Inga kommentarer: