Leta i den här bloggen

tisdag 6 mars 2012

Effektiv dag

Alltså, nästa person som säger att jag är lat får en fet smäll. Idag har jag hunnit med följande: Jobba 7-13.15, handla, äta lunch, träna en timme (15 min cykel, 15 min powewalk/jogging och 25 min styrka) hem och duscha,  cykla hem till mamma (ca 4km) och äta middag, cykla hem och nu har jag satt mig i soffan och sett Desperate Housewives.

Är trött men inte helt slut som jag trodde att jag skulle vara. Skönt. Imorgon blir det hemmaträning på förmiddagen, jobb 11.50-18.30 och sen vet jag inte riktigt, kanske ska hälsa på pappa på sjukhuset om han mår bättre och sen är det ju Grey´s Anatomy premiär som jag inte kan missa. Älskar att det börjar igen. Fast jag måste säga att jag är lite trött på sjukhusmiljöer.

Nu ska jag hur som helst bara plocka fram lite grejer tills imorn och sen är det jag som går och lägger mig tidigt.  

Btw, kul att så många tittade in på bloggen idag :)

Inga kommentarer: