Leta i den här bloggen

fredag 23 mars 2012

En dag i taget

Idag har jag bestämt att det ska bli en bra dag. Jag behöver ett bra avslut på den här pissiga veckan. Så jag började dagen med att ligga och läsa i sängen, så skönt att inte behöva stressa upp och åka iväg nånstans. Sen har jag ätit en långfrukost framför TV:n och nu blir det en lång dusch med allt vad det innebär (inpackning, benrakning, ansiktsmask) som ska avslutas med manikyr och pedikyr.

Jag har känt mig så sunkig hela veckan så nu förtjänar jag en liten helrenovering. Allt blir ju liiiiiiite bättre om man känner sig snygg och fräsch.

Jobbar mellan 13.50 - 18.30 och sedan vet jag inte vad kvällen bjuder på. Tror nog att jag satsar på en hemmakväll med nån god mat och en bra film. Känner inte för att göra något mer avancerat.

Nej, nu är det dags för dusch!

Inga kommentarer: