Leta i den här bloggen

tisdag 27 mars 2012

Energy!

Helt otroligt vad det fina vädret gör för humöret och energin! Idag har jag jobbat mellan 7.50-18.30 och istället för att köpa en påse godis och åka hem och slänga mig på soffan åkte jag hem och åt mellanmål (keso) och gick ut på en 45 min promenad i riktigt snabb takt. Såååå skönt!

Anledningen till att jag faktiskt tog mig ut på denna promenad stavas: Easytone! Gick till Intersport på lunchen och skulle köpa ett träningslinne. Det gjorde jag också men som en liten bonus unnade jag mig ett par av dessa underbara skor. De va på rea och sista paret i 36 så det var ju bara meant to be. Hade ju tänkt mig ett par svarta först men eftersom det inte fanns blev det ett par vita med hallonrosa detaljer vilken inte är helt fel det heller. I love them!

Och jag känner faktiskt skillnad från de vanliga skorna, det känns mer i både lår och rumpa plus att jag inte har ett dugg ont i fötterna eller benhinnorna. Så vill ni ha världens bästa powerwalkskor så investera i ett par Easytone.

Nu börjar jag bli lite trött så det får bli soffan och Top Model Sverige + Desperate Housewives. Utan godis denna vecka! Duktigt värre.

Veckans träning hittills:

Måndag: Gymmet, kondition och styrka   Hann inte till gymmet igår tyvärr men cyklade och gick massor under dagen.
Tisdag: Powerwalk 45 min
Onsdag: 
Torsdag: 
Fredag: 
Lördag: 
Söndag:

Inga kommentarer: