Leta i den här bloggen

torsdag 29 mars 2012

Good morning!

Sitter och äter frukost till ett avsnitt av Biggest loser. Funderar på att ta en promenad efter men det blåser så sjukt mycket så vi får se.

Igår hade vi en jättetrevlig kväll på Seaside. Kan verkligen rekommendera dem. Supergod mat, mysig miljö och trevlig personal. Jag åt en Waldorfsallad med äpplen, selleri och valnötter som var hur god som helst. Men det var efterrätten som var kvällens höjdpunkt, vaniljpannacotta täckt med chokladmousse serverad med färska hallon och björnbär samt kanderade mandlar. Heeeeelt underbar! Allt var även snyggt upplagt och lagom stora portioner. Extra plus för att det var så fint dukat.

Så om du vill ha en mysig kväll med god mat tycker jag att du ska ta en sväng till Seaside.

Idag är jag ledig och tänkte gå ett varv på stan och sen gå och träna. Har träningsvärk i axlar och mage idag efter passet igår, men det är bra för då känner jag ju att jag gjort något.

veckans träning hittills ser ut såhär:

Måndag: Gymmet, kondition och styrka   Hann inte till gymmet igår tyvärr men cyklade och gick massor under dagen.
Tisdag: Powerwalk 45 min
Onsdag: Gymmet, 15 min powerwalk, 10 min cykel, 25 min styrka, hela kroppen.
Torsdag: 
Fredag: 
Lördag: 
Söndag:

Inga kommentarer: