Leta i den här bloggen

tisdag 13 mars 2012

Trött Lina

Alltså vet ni att jag sov middag nyss? Som en liten pensionär. Men skönt var det kan jag meddela. Jag jobbade ju 8.30 - 19.00 igår och sen 7-10 idag. I vanliga fall hade det inte varit särskilt jobbigt men eftersom jag har seriösa sömnproblem så blev det ca 4 timmar inatt och det är inte ok. Var helt död när jag kom hem från jobbet förut.

Om ni vill veta nåt roligare så kan jag berätta att jag har lagt upp ett tränings- och kostschema för resten av Mars, kan ju inte planera så långt vet ni. Men nu SKA jag komma iform om jag så ska behöva träna 5 timmar om dagen (kommer jag ju aldrig att göra iofs). Jag är så trött på att jag aldrig tar tag i det ordentligt så nu jävlar.  Och inget mer jävla godis i veckorna. Jag har bestämt mig för att tillåta mig själv 1 fika i veckan och så får jag äta "vad jag vill" på helgerna. Men bara för det behöver jag inte gå helt crazy och äta ALLT jag vill. Det räcker med lite av det goda.

Träningen kommer att bestå av två pass på gymmet och minst två hemmaträningspass i veckan. Funderar på att köpa ett 10 kort på ett annat gym också så att jag kan gå på gruppträning, jag saknar verkligen Bodybalancen och yogan som jag tränade i Växjö. Sen behöver jag ju inte ens gå in på hur jävla mycket jag saknar ridningen. Min dröm vore att kunna kombinera ridning, bodybalance/yoga, simning och gymträning. Då skulle det aldrig bli tråkigt och enformigt.

Nu ska jag äta lunch, vegetarisk schnitzel med ärtor, majs & paprika, avokado och chilikeso. Sen blir det en promenad i solen.

Just det! Skulle ju börja skriva upp "dagens motion" så att jag känner lite press på mig att faktiskt göra något.

Måndag: 30 min promenad
Tisdag:
Onsdag:
Torsdag:
Fredag:


Inga kommentarer: