Leta i den här bloggen

tisdag 6 mars 2012

Lina testar!


Har ni sett L'Oreals nya foundation Lumi Magique? Jag hittade den på stan idag när jag var på foundationjakt. Älskar ju min Tikei foundation men den tog slut imorse så jag var tvungen att skaffa en ny. Kände för att testa en flytande variant denna gång så det fick bli den här. Den ska ge en lätt täckning och ge huden lyster vilket jag tycker låter bra. Ska testa den i ett par dagar så återkommer jag med en recension.


Såhär säger de på Kicks.se:  Lumi Magique har en formula som är särskilt utvecklad för att bevara hudens naturliga lyster och dölja småbrister hos huden utan att täcka dem. Den innehåller nästan 40 % rent vatten (jämfört med ett genomsnitt på 20 %). Huden tillförs fukt, källan till dess strålande lyster, och småbrister hos huden suddas ut utan att täckas.
Resultatet blir en perfekt hud som ser naturlig ut med en magisk lyster tack vare den speciella flytande ljusteknologin. Huden får ett felfritt utseende och en enastående lyster som om den strålar inifrån.

Inga kommentarer: