Leta i den här bloggen

måndag 19 mars 2012

Träning!

Förra veckans träning:


Måndag: 30 min promenad
Tisdag: 40 min promenad
Onsdag: 2x15 min cykel
Torsdag: Gymträning- 30 min cykel, 25 min styrketräning
Fredag:  Gymträning- 10 min crosstrainer, mage+rygg, 40 min simmning
Lördag: 40 min promenad
Söndag: Vila

Denna veckas planering:



Måndag: Gymträning
Tisdag: Hemmaträning
Onsdag: Promenad
Torsdag: Gymträning, simma
Fredag:  Hemmaträning
Lördag: Promenad
Söndag: Vila

Tycker att jag gjorde bra ifrån mig med träning och kost förra veckan. Fick in minst en halvtimmes motion alla dagar utom en och jag åt inga sötsaker förrän till helgen. Duktig Lina!

Den här veckan tänkte jag försöka göra likadant eftersom det gick så bra. Bara ett par månader kvar tills man förhoppningsvis ska våga visa sig i bikini.

Inga kommentarer: