Leta i den här bloggen

tisdag 20 mars 2012

En sån där dag

Varför är en del dagar helt dömda till att bli misslyckade? Idag har jag lyckats försova mig så det blev ingen träning på morgonen, vilket jag i och för sig inte hade klarat av ändå eftersom jag har ryggskott för första gången på ett par år. Det gör så jävla ont! Och självklart ska jag jobba idag och måste hinna med en massa ärenden innan jobbet. Så jävla typiskt när allt går i slowmotion. Ber till gud att jag inte ska hålla på med massa varor idag för då dör jag nog.

Har PMS och tycker att allt är jobbigt och så måste jag hålla på med massa saker som jag verkligen inte har lust med just nu! Hatar typ allt idag!

Idag har jag som mål att bara ta mig igenom dagen och efter jobbet ska jag åka hem och bara vila bort ryggontet. Är sjukt sugen på att köpa en "tycka-synd-om-mig" godispåse på hemvägen men jag ska försöka låta bli. Försöka, jag lovar ingenting.

Inga kommentarer: