Leta i den här bloggen

måndag 18 april 2011

VÅR!!!!

Nu är det verkligen vår hörrni! Jag har varit ute i stort sett hela dagen och bara njutit, så underbart med sol och värme. Jag känner mig som en ny människa. Och det är jag ju, Lina 2.0 haha. Idag har jag suttit och fikat med mamma på en av bryggorna i hamnen, cyklat upp till Onoff och varit assistent åt syrran när hon valde mobil, gått en sväng på stan och hittat en helt perfekt väska. Nu är jag hemma och har precis slängt i mig en tomat och basilikaomelett. Provade att ha i bitar av fetaost idag och det blev succé.

Ska plocka iording lite här hemma nu och sen blir det en promenad i solen. Såååå skönt! Motion behöver ju inte vara hemskt och tråkigt, en lång och snabb promenad i solen kan väl ingen tycka är tråkigt?



Bjuder på en bild från i lördags, så såg jag ut när jag och min älskling gick ut och tog en drink på Briggen innan vi mötte upp folk och gick till Palladium. Som inte va så happening men det va kul att träffa Anna C med flera. Och gulliga Maria och Linda i kön som beundrade Dannes val av parfym och ägnade kö-tiden åt att lukta på honom haha. Tror inte att han va helt bekväm med det men jag hade roligt :P. Anna och jag avslutade kvällen med en pizza från Diana och "Paranormal state" hemma hos mig. Mycket mysigt!

Inga kommentarer: