Leta i den här bloggen

fredag 8 april 2011

Friday

Har suttit ett tag och försökt komma på nån rolig inledning men det verkar inte som att jag är särskilt kreativ idag haha. För det är jag ju annars liksom ;)

Hur som helst, min dag har börjat ovanligt bra med ett besök av Ia, kul att ses som alltid särskilt när man får fika också ;)

Idag ska jag försöka göra upp nån slags plan för vad jag vill göra med mitt liv, i alla fall för ett tag framöver. Det här går ju inte längre, det känns som att jag har legat i dvala sen i januari och nu är det dags att vakna. Tänkte göra en lista på vad jag vill förändra och sedan försöka ta tag i punkterna en efter en.

Nu börjar alltså projekt "mitt nya jag". Och som start ska jag gå och lämna tillbaka försenade böcker på bibblan och skriva ut ungefär 200 Cv:n som ska lämnas in till potentiella arbetsplatser. Sen har jag ju sökt mitt drömjobb också för några dagar sedan men chansen att jag får det är så liten att jag inte vågar hoppas än, men det vore underbart.

Och ikväll är det fest :) Wooohoo!

//Lina

Inga kommentarer: