Leta i den här bloggen

torsdag 28 april 2011

Hår?

Har ni också problemet att ni inte kan bestämma er för hur ni vill ha ert hår? Jag velar fram och tillbaka HELA tiden! Ibland vill jag vara mörk, ibland ljus, oftast mitt emellan, ibland vill jag ha riktigt långt, ibland funderar jag på kortare, vissa dagar vill jag va lockig och andra vill jag ha rakt. Tur att det finns platt- och locktänger i alla fall så att man kan variera lite. Men det vore kul att kunna ändra färg och längd också utan att slita så mycket på det och utan att behöva vänta flera år på att det ska växa ut. Här får ni några av mina frisyrer genom åren, vilken tycker ni passar bäst?


Mellanlång och slingat sommaren 2007


Blond page vintern 2007


Mellanblont och utåtfönade toppar vintern 2007


Snelugg våren 2008




Långt och superblont sommaren 2008


Sensommaren 2009, mer naturligt blond


Blev ljusbrun och lät det växa ut för att bli av med det slitna vintern 2009


Vågade mig på att bli mörkbrun och klippte bort en bra bit våren 2010


Behöll det mörkt och lät det växa ut under sommaren 2010, lät plattången vila och hade mina naturliga lockar


Nu: har låtit all toning gå ur och klippt bort det som varit blonderat. Nu har jag min riktiga färg men några slingor.

Inga kommentarer: