Leta i den här bloggen

tisdag 26 april 2011

Conscious Collection




Ingen har väl missat H&Ms Conscious Collection som består av plagg som både är snälla mot miljön och väldigt snygga till våren. Jag hade ju inte råd med de omtalade virkade shortsen men hittade ett par puderrosa lite mer dressade shorts som jag verkligen gillar. Tänker att de nog kommer att bli väldigt snygga om man blir lite brun om benen i sommar. Tills dess matchar jag med svarta leggings.


Stoppade ner mina stackars sönderskavda fötter i ett par jättegamla (och jättesköna) leopardballerinas för att det inte skulle se för gulligt ut.

Nu ska jag ta en sväng på stan med syster och sen åker jag nog och lägger mig hemma på mammas gräsmatta med en bok. Love it!

2 kommentarer:

Tina sa...

Gilllar skorna :D :D

Jättefin blogg förresten! Kika in på min leopardiga blogg om du vill och var gärna med i min veckans blogg :D
/kram från Tina

Kaos-Lina sa...

Tack så mycket! Ska ta en titt på din blogg :)