Leta i den här bloggen

tisdag 19 april 2011

Good night!

Har precis kommit hem från min kära mor, det blev en fika och sen har jag fotat lite grejer som ska säljas på blocket osv. Nu blir det Desperate Housewives med en kopp te och sen ska jag lägga mig i badet en stund, eftersom det var kaaaaallt att cykla hem. Så blir det lite fixande med mig själv, ni vet peeling, ansiktsmask, brun utan sol och sånt. Nu när det är vår och man börjar klä av sig vill man ju va fräsch hehe. Ett tips om man inte har någon peeling är att blanda valfri olja, jag tar oliv, med salt eller socker. Då blir man superlen :)Tänk på att duscha av det ordentligt bara annars luktar man olivolja hela dagen, vilket inte är så trevligt.


Var väldigt inne på brun utan sol (och blondering) när jag flyttade till Växjö :)

Godnatt på er!

Inga kommentarer: