Leta i den här bloggen

måndag 4 april 2011

Vår!

Ingen har väl missat det underbara vädret som uppenbarade sig idag? Jag har redan varit ute på en timmes promenad men jag tror att det får bli en till om en stund, så himla skönt! Dessutom börjar evighetsförkylningen att ge upp så snart blir det att köra igång med träningen igen. Är så peppad!

Helgen var btw riktigt bra. I fredags var vi hemma och tog det lugnt, ingen av oss orkade göra nåt speciellt. På lördagen åt vi lunch hos pappa, jag fick min cykel som passade perfekt. Thank you daddy! På kvällen blev det utgång med Jill och Linnea, väldigt trevligt att få lite kvalitetstid med mina brudar och jag tror inte att jag har dansat så mycket på flera år. Tyvärr blev det lite för många fisherman för mig. Men det är sånt som händer. Söndagen var hård. Jag börjar nog bli gammal för jag kände mig som nåt som blivit överkört. Jocke kom hit och tog en kaffe, så himla kul att träffas igen! Det blir u inte så ofta när man bor så långt ifrån varandra men vi ska försöka få till en liten resa ner till götet snart.

NU! Ska jag ta tag i en jävligt tråkig uppgift så jag kan bli klar med den här kursen. Sen ska jag gå ut en sväng igen.

//Lina

Inga kommentarer: