Leta i den här bloggen

fredag 1 april 2011

Men godmorgon på er då!

Filmen igår va såå bra! Den var mycket roligare än jag hade trott och så älskade jag miljöerna, engelsk överklass, som var hur fina som helst. Att Colin Firth gjorde rollen som kung George VI superbra gjorde ju inte saken sämre. Jag tyckte så synd om honom i början av filmen. Men jag ska inte avslöja mer, gå och se den själva.

Sushin på Gusto var jättegod, ångrade att jag bara tog 8 bitar för jag hade lugnt kunnat få i mig ett par till. Men jag kompenserade med popcorn och en liten schweizernöt till filmen sen hehe.

Tjejkvällen då? Jo jag hann med två butiker. Det var så sjukt mycket folk överallt. Bara kvinnor som trängdes och försökte roffa åt sig av reaplaggen. Har aldrig sett så mycket köer till provrummen (förutom på JC-rean 2006, helt sjukt). Jag köpte faktiskt ingenting men agerade smakråd åt syster yster.

Efter den här kvällen kan man kanske tro att jag skulle ha varit trött och somnat på två sekunder men icke. 02.45 kollade jag klockan sista gången och somnade en stund efter. Sen vaknade jag vid 6, låg vaken en stund, somnade och vaknade igen vid 9.30. Då gav jag upp och gick upp. Min dåliga sömn driver mig till vansinne.

Nu ska jag ta tag i mig själv och ta en dusch och plugga lite. Sen åker jag till Daniel för lite fredagsmys :)

//Lina

Inga kommentarer: