Leta i den här bloggen

tisdag 12 april 2011

Coffeebreak

Sitter och dricker en kopp Grand Resèrve som är ett av mina favoritkaffen, lagom starkt och inte så beskt. Till det blev det en halv mango, mums som Maria Montazami skulle ha sagt :P

Kollar lite på Supersize vs. Superskinny. Jag tycker ju att program om hälsa/träning/vikt är jättespännande. En del männsikors matvanor är ju helt sjuka. Just nu äter deltagarna frukost och den ena får en energibar och den andra får ris och currygryta. Till frukost! Sjukt. Skulle inte vilja byta med nån av dem.

Ska bege mig till gymmet om en stund, ska bli skönt att röra på sig lite. Nu börjar jag dessutom se resultat av mitt arbete vilket är kul. Nu orkar jag mycket mer och kan köra både längre och intensivare konditionsträning, jag har höjt alla vikter rejält sen första passet och jag känner mig fastare och mer tonad. Nu gäller det bara att hålla motivationen uppe :)

//Lina

Inga kommentarer: