Leta i den här bloggen

onsdag 13 april 2011

Nails!

För några kvällar sen fick jag spelet på mina fruktansvärda naglar som blivit helt mjuka och slitna efter all förstärkning. Så nu har jag bestämt att de ska få växa ut innan jag jag gör något med dem igen. Problemet är bara att det blir så fult under tiden. Två naglar har tappat förstärkningen helt och resten har lossnat bitvis så det är inte lätt att få dem fina kan jag säga. Men jag tycker att det blev helt ok i alla fall. Har använt Isadoras "mellow yellow" som är perfekt citrongult, depends topplack och nagelojla från Föllinge som är superbar och dryg. Jag har haft min sen i vintras och använt den nästan varjekväll. A little goes a long way! På tårna blev det ett korallfärgat lack från depend, lite vårfräscht sådär :)







//Lina

Inga kommentarer: