Leta i den här bloggen

torsdag 7 april 2011

Kväll

Nu är det kväll igen och inte ett vettigt dugg har jag fått gjort idag. Jag hade en slapp-förmiddag, blev bjuden på lunch av mamma, köpte en liten väska och en Bh på rean på lindex, dreglade lite på de dyra väskorna inne på Onyx och Mantica, kollade på tv, mötte upp Hannah och hämtade tradera-vinst, åt middag, störde ihjäl mig på människor på facebook, gick en långpromenad (1,5 timme), gick och handlade och nu sitter jag här. Chill i dill säger jag bara.

Imorgon är det fredag och inte en enda plan har jag förutom att mysa ihjäl min man ett tag :P Annars skulle jag vilja jobba så om någon på Club 9 läser detta innan jag hunnit ringa er: JAG VILL JOBBA!!! Men helst inte på lördag, men fredag vore toppen :)

Btw, har ni sett facebook-sidan "Loppis och secondhand i Västervik med omnejd"? Mycket fina fynd om man står ut med att det finns lite jobbiga människor. Jag har bland annat lite grejer ute nu. Allt från älghorn till högklackat så ta en titt :)

Själv ska jag fortsätta med ett litet projekt, vi får se hur det går haha.


//Lina

2 kommentarer:

MORALTANTEN *asg* sa...

Ja du HAHA men jag får mig ett gott skratt oftast varje dag. Lycka till med försäljningen. Och Katten ;)

Kaos-Lina sa...

Ja en del kan man ju bara skratta åt. Märkliga är vad de är. Jag hoppas att jag får nåt sålt i alla fall :)