Leta i den här bloggen

måndag 4 februari 2013

Tappad inspiration

Hade tänkt skriva ett väldigt långt och inspirerande inlägg ikväll om hur man kan vända allt negativt till positivt, att livet kan bli oväntat bra och att det faktiskt går att lyckas trots en dålig start.

Meeeen eftersom dagen slutade så pissigt så får ni hålla till godo med bitter-lina. Är så sjukt trött på det mesta och vill bara lägga mig under täcket och ligga kvar till nästa år. Jag vill inte göra 2013. Vill faktiskt inte göra något alls.

Är trött på allt och mest på mig själv. Behöver semester från mig själv ett tag. Fixar någon det?


2 kommentarer:

Carolina sa...

Lina kom igen nu. Du har varit så duktig. Ett gupp eller trappsteg ner klara du. Du vet vad dom säger i alfons åberg, om det skulle vara roligt jämnt skulle man ju tröttna på det också. (inte riktigt med dom orden, men betydelsen är den samma)Tror att det är alfons farmor som säger det. Kram Carolina

Kaos-Lina sa...

Tack för att ni finns och peppar mig:) Ni är bäst! Kram