Leta i den här bloggen

måndag 18 februari 2013

Helt Perfekt!

Jag, och antagligen många fler där ute, har ett evighetsprojekt på gång när det gäller att hitta det perfekta läppglanset. Det kan låta lätt men det är det inte. Det ska ge exakt rätt färg, rätt mängd, ha rätt konsistens, rätt hållbarhet samt bonusfaktorer som god doft, snygg förpackning och icke att förglömma: bra pris. Nu har jag hittat ett som verkar sådär heeelt fantastiskt och som jag bara MÅSTE ha. Även om jag får leva på vatten och salt hela Mars.

Får jag presentera:

Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture Vernis à Lèvres Glossy Stain i nyansen #17 Encre Rose







Längsta namnet i världen och inget jag ens tänker försöka uttala på min högstadiefranska, men så otroligt vackert! Såg det först i supersnygga Ninas blogg (bild 3) och har nu suttit och läst recensioner (istället för att packa) i en halvtimme. Det verkar så bra!

Blir ditt (eller snarare mitt) för det inhumana priset 350:-

Inga kommentarer: