Leta i den här bloggen

onsdag 27 februari 2013

Min onsdag!



Hello! Hur har ni haft det denna onsdag? Jag har haft det bra, unnade mig en lång sovmorgon och spenderade förmiddagen i sängen med min bok. Sen har dagen gått i ett. Har packat upp, städat lite, bakat lchfbröd, solat på balkongen (!), åkt till Rusta och handlat lite till lägenheten, betalat räkningar (FUCK dubbelhyra), varit ute på årets första uteritt och slutligen hamnat i soffan.

Skönt med en ledig dag mitt i veckan. Imorgon är det 11.50 - 19.30 på jobbet som gäller. Innan det ska jag äta lunch med mamma och få besök av hyresvärden som ska lämna extranycklar och gå igenom lägenheten och kolla om något behöver fixas.

Har lite små grejer jag vill göra i lägenheten, typ måla lister och måla om i sovalkoven, sen är den perfekt. Jag är så nöjd!

Inga kommentarer: