Leta i den här bloggen

torsdag 28 februari 2013

Godnatt!

Kikar in lite snabbt här bara för att säga Godnatt till er! Hoppas att ni har haft en toppen-torsdag, min har varit jättebra. Jobbat större delen av dagen men hann med lite annat på förmiddagen. Ikväll har jag bara tagit det lugnt, legat i soffan och slökollat på tv och spelat wordfeud och quizkampen. Härligt med slappa kvällar utan måsten ibland.

Nu borde jag verkligen sova, ska börja vid 7 imorgon och jobba till 18.45, sov så himla dåligt inatt dessutom så jag hoppas att det blir bättre denna natt. Jäkla sömnproblem som ska dyka upp så fort jag blir stressad. Men ikväll släppte en stor tung sten från mitt hjärta när jag gjorde något jag trodde skulle vara jättejobbigt men som visade sig vara riktigt lätt. I have come a long way haha.

Fick dessutom en presentcheck från HM i brevlådan idag så imorgon tänkte jag unna mig nåt fint, vill bara ha vår nu så det går att ha lite snygga kläder och klackar utan att slå ihjäl sig. Längtar till typ Maj.

Godnatt allihop!

Jag vet att bilden är åt fel håll men det går inte att fixa från mobilen! :)

Inga kommentarer: