Leta i den här bloggen

måndag 11 februari 2013

Nervöööös!

Hej på er! Här sitter jag och kollar på Top Model och biter på naglarna. Inte för att det är särskilt spännande utan för att jag är mitt uppe i ett lägenhetsbyte som tar all min tankekapacitet. Får antagligen klartecken från alla håll imorgon och väntan är oliiiiidlig.

Tror i och för sig att allt redan är klart men man vet aldrig, något kan ju gå fel i sista sekunden. Tänker inte ta ut någon glädje i förskott.

Lägenheten som jag hittat är hur som helst superfin. En stor 1,5 a med jättehärligt kök, balkong och bäst av allt: separat sovalkov. Ska bli skönt att få undan sängen från vardagsrummet. Sedan ligger den helt perfekt, nära till jobbet och närmare till Gillie och ridhuset.

Så nu håller vi alla våra tummar! Nya hyresvärden skulle ringa imorgon och det kommer två tjejer och kollar på min lägenhet vid 13 ca. Hoppas hoppas hoppas!

Jag skulle bli så sjukt glad om allt detta bara kunde fungera smärtfritt. En mysig lägenhet är ju precis vad jag behöver för att mitt nya positiva liv ska bli lite mer komplett. Ett körkort och perfekt man också sen är jag där haha.

Men jag har ju i alla fall en hemlig beundrare på bloggen, det är ju alltid något.

Nu ska jag återgå till Top Model och sen är det Game of thrones!

Over & out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt det måste vara att få börja ett nytt år med en ny och mysig lägenhet Lina! :)
Det kommer nog gå bra ska du se vacker! :)

/beundraren

Kaos-Lina sa...

Ja det ska bli toppen! :)