Leta i den här bloggen

söndag 3 februari 2013

Mycket bättre!

Mycket bättre dag idag. Har varit i Linköping och shoppat lite och besökt Ikea. Hittade så mycket fint men bara lite fick följa med hem. Ska visa en del imorgon. Nu är jag supertrött och ska snart gå och lägga mig. Men först: En liten lista :P

Vad har du på dig?
Myskläder.

Hur mår du?
Bara bra! 

Vad önskar du just nu?
Att allt ska fortsätta att vara bra. Eller bli bättre.

Vad har du ätit idag?
1 smoothie, köttbullar med mos, 1 bit cheesecake, ½ pizza.

Vad händer ikväll?
Ska fortsätta kolla på Gossip Girl och läsa igenom en bunt papper till jobbet imorgon.

Vad ska du göra imorrn?
Jobba, diska och tvätta. So exiting!

Vem saknar du?
Cajsa! Men vi ska ha telefondejt i veckan :)

Senaste köp?
Byxor på Cubus, smink på Kicks och parfym på Body Shop. 

Vad skrattade du senast åt?
Mig själv. Läste ett gammalt blogginlägg där jag berättar om när jag drömde att jag blev indragen i en bögorige och ingen trodde på mig när jag sa att jag inte var en kille haha. Normal grej att blogga om.

Vad grät du senast åt?
Ett avsnitt av Grey's Anatomy. 

Vem sov du senast med?
Tänker jag inte tala om.

Vad läser du just nu?
 "Kråkornas Fest" femte delen i Game of thrones serien. Körkortsboken också of course.

Senast sedda film?
Pineapple Express haha.

Vilken svordom använder du mest?
Alla! Jag svär jämt, usch. Men mest är nog helvete. Brukar även använda "hora" när jag tror att ingen hör.

Vem var den senaste som ringde dig?
Anna.

Senast 3 inkomna sms?
"Är utanför strax", "Ok, tack" och "Ja, gör det. Kram". 

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
Tack för idag, hörs i veckan.

Vilken är din favoritfrukt?
Älskar all frukt men nu är jag insnöad på ananas och grape.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Senast var det Kate Winslet vilket jag tycker är jättesmickrande. Folk är snälla ibland.

Vad är du rädd för?
Att någon nära ska bli sjuk/skada sig/dö. Sjukdomar, att misslyckas, bli bitter ect.

Blir du lätt svartsjuk?
Inte alls. Det ska till mycket för att jag ska bli svartsjuk. Har nästan aldrig haft någon anledning att vara det heller.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Meredith i Grey's Anatomy, Sheldon i Big bang och Blair i Gossip Girl.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Min bror tror jag.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Vill bättra på min spanska och skulle gärna lära mig Italienska. Sedan vore det ju kul att kunna något jätteovanligt typ Tagalog (lärde mig att det finns på Quizkampen idag).

Vad för sorts killar faller du för?
Fel, uppenbarligen. Nej skämt åsido så faller jag inte för en särskild typ, men generellt sett har jag fastnat för roliga killar som får mig att skratta. Jag har störd humor så man måste fatta ironi och kunna driva med både sig själv och mig på ett roligt sätt. 

Killar med mål och ambitioner är sexigt. Och killar som brinner för något och engagerar sig. Charmiga killar med glimten i ögat går alltid hem hos mig. Någon som både uppskattar en mysig hemmakväll och att shotta fisherman till kl 04.00. Utseendemässigt gillar jag blå ögon, gärna i kombination med mörkt hår. 

Vart vill du åka just nu?
Till värmen. Spelar ingen roll vart. Los Angeles har alltid legat högt på listan över drömresmål men även Nya Zeeland och Thailand skulle sitta fint nu.

Inga kommentarer: