Leta i den här bloggen

onsdag 20 februari 2013

Packa packa packa!

Mitt liv består av kartonger och Ikeakassar. Sjukt tråkigt men det ska bli skönt när allt är klart. Bara ett par dagar kvar sedan kan jag slappna av. Lite i alla fall. Fortfarande en del som ska falla på plats men det kommer väl det med.

Är inte på topp idag men det ska ju finnas sådana dagar också. Annars uppskattar man ju inte de bra dagarna.

Är så trött på människor som missuppfattar, tolkar fel och bara är allmänt jobbiga. Överväger STARKT att stänga bloggen. Jag tycker ju att det är så kul men det är inte riktigt värt det när HELT fel människor tar till sig av det man skriver. När de dessutom överdriver allt så blir det ännu värre.

Samtidigt är ju detta ett ställe där jag faktiskt kan berätta min version, där mina åsikter och tankar kan få plats. Tråkigt bara att det känns som att jag måste förminska mig själv och hela tiden tänka på vad jag skriver för att inget ska bli fel. Som till exempel igår när jag skrev EN rad om bröllop, det betyder inte att jag har träffat någon och på allvar planerar att gifta mig. Jag är så mycket singel som man kan bli. Visst finns bröllop med i mina framtidsdrömmar men jag kanske ska träffa någon först? Och det är just nu väldigt långt borta. Är nöjd med livet som det är ändå.

Nej, bäst att jag slutar innan jag skriver nåt annat som någon kan missförstå.

1 kommentar:

Carolina sa...

Nej du får inte sluta med din blogg. Det är synd om dom som inte förstår/kan läsa mellan raderna när det är skämt eller allvar. Tänk på oss som kan det och fort sätt att blogga. Kram