Leta i den här bloggen

söndag 17 februari 2013

Härliga Helg!

Den här helgen har varit så himla härlig! Jobbade igår, sedan var jag på 30-års fest hos en kompis. Hade jättekul trots kvällens början haha. Varför händer alltid alla sjuka saker just mig? När jag var påväg hem till Therese (som bor typ 30 meter bort) mötte jag ett gäng killar i 15-års åldern som började snacka om hur snygg jag var och att jag hade så fina ögonfransar. Sedan säger en av dem "Men du har nåt i ögonfransen, blunda". Dum som jag är så gjorde jag det och fick världens blötaste puss mitt på munnen. Mysigt! Tyckte lite synd om killen eftersom jag hade på mig ett förstorande läppglans som sticker rätt rejält på läpparna haha.





Festen var som sagt toppen, tror att höjdpunkten var när Thereses kurdiska bröllopskläder kom fram och jag var tvungen att prova dem. Misstänker att min version av en bröllopsdans finns någonstans på youtube vid det här laget. Snyggt!

Idag mår jag faktiskt rätt bra. Var lite trött och seg på förmiddagen men nu har det ordnat upp sig. Jag och Malin var ute i Målserum och kollade på hopptävlingar och sedan red jag Gillie som var pigg och glad idag. Lilla myshästen.

Skönt att ha veckans tre träningspass avklarade. Nästa vecka blir det tre ridpass och så ska jag försöka komma iväg och simma också. Det var längesen.

Nu ska jag slappa i soffan och kolla ett par avsnitt av Gossip Girl, är inne på säsong 3 nu.

Inga kommentarer: