Leta i den här bloggen

måndag 18 februari 2013

It's all coming together





Hej! Är ledig idag, känns som att jag är det hela tiden haha. Näe, men det är väl då jag har tid att blogga. Har nyss kommit hem från en trevlig lunch med Anna som bor i lägenheten jag ska flytta till. Vi gick igenom alla praktiska grejer inför flytten så nu känns det mesta klart. Det blev även en hel del snack om annat också haha.

Nu ska jag unna mig en kopp kaffe och en liten "rast" för sedan börjar pack-helvetet. Har bestämt att alla saker som inte används dagligen ska vara nedpackade senast onsdag. Jobbar superlånga pass både torsdag och fredag och på lördag går flytten så då ska allt vara klart.

Har så mycket SKIT rent ut sagt. Varför i helvete har jag sparat gamla skolböcker, 3 års nummer av Veckorevyn och smink från typ 2001? Nu åker allt ut. No mercy. Detsamma gäller för allt som inte är mitt. Det åker ut eller stannar kvar i källaren. Jag är klar med att ta ansvar för andras grejer.

Senare ska jag åka ut till Gillie, är sugen på att rida ut i skogen men jag får se om det har smält undan tillräckligt. Annars blir det ridhuset. Längtar tills jag flyttar och bara har 10 minuters cykelväg till hagen. Allt kommer att bli så mycket bättre träningsmässigt. Nära till Gillie och nära till Tjust Rehab där jag ska börja träna igen. Måste lägga i en högre växel nu känner jag innan jag slappar till mig.

Nej, nu kan jag inte sitta här längre flyttlådorna ropar på mig. Ciao!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Behöver du flytthjälp Lina så säg till om du behöver hjälp!

/Du vet nog vem

Kaos-Lina sa...

Det är lugnt, men tack ändå! :) Nej jag har ingen aning faktiskt, är mycket nyfiken. :)

Anonym sa...

Jag tänkte på det efter, att det lät väldigt osmakligt, vem det var ifrån!

Men du är oerhört vacker på bilderna.. glömde jag att tillägga hehe :)

Vi har träffats, en tid för längelänge sedan! Du minns mig säkert som en väldigt rolig kille, för det är vad jag är, och så som många ser mig. Jag jobbar som Rörkrökare idag, och har inte bott i Västervik på ett bra tag.

/David

Kaos-Lina sa...

Ok, då ringer det en liten klocka :) Tack för komplimangen :)