Leta i den här bloggen

tisdag 19 februari 2013

Min tisdag!





Godkväll! Hoppas att alla har haft en bra tisdag. Det har jag trots snön som bara vräkt ner hela dagen. Har demonstrativt suttit i en kassa med ryggen mot fönstren hela dagen för att slippa se eländet. Blä! Var glad över att jag jobbade hela dagen (7.50-18.20) så jag slapp vara ute i snön.

Ikväll har jag inte gjort så mycket vettigt. Sålt lite grejer som jag inte vill ta med till nya lägenheten, så skönt att bli av med dem. Bara lite packning kvar nu sen är det klart. Är förövrigt jävligt stressad inför flytten. Men det ska nog gå bra.

Haha, sitter just nu och planerar mitt framtida bröllop med Cajsa på facebook. Vi tänker ett riktigt "mysigt" bröllop på den Svenska Rivieran (Pite Havsbads Camping) komplett med grillkväll, papperstallrikar och smekmånad i husvagnen på campingen i bästa trailertrash-stil. Nämnde jag att mina brudtärnor kommer att vara klädda i leopard? Själv tänkte jag mig något neonfärgat för att lysa upp dagen lite extra. Haha, hoppas att folk förstår att jag är ironisk annars lär jag väl vara singel förevigt.

Det lär jag också få vara om jag inte hoppar in i duschen snarast så det är vad jag ska göra nu. Tänk va underbart om man bara behövde duscha en gång i veckan och ändå höll sig superfräsch. Det tar ju sån tid!

See ya later!

Inga kommentarer: