Leta i den här bloggen

torsdag 10 februari 2011

Torsdag!

Vart tar tiden vägen? Fattar inte att det är torsdag redan. Idag har jag inte gjort så mycket mer än sprungit på stan med mamma. Skulle köpa ett skärp men kom hem med massa annat i stället. Lite "bra att ha" grejer från H&M, ögonfransböjare, puderpuff och concealer pensel. Hittade även en supersöt lite längre skjorta. Precis en sån som jag har letat efter, visar bild senare.

Nu ska jag äta nåt och sen kommer Daniel och hämtar mig så jag kan följa med honom, Martin och Märta till klätterhallen. Det kan mina armar behöva. Eller hela jag för den delen :P

Ikväll blir det massa plugg tråkigt nog, var lite sugen på en torsdags-utgång men det får bli till helgen som normala människor gör istället.

Det var nog det tror jag.

Just det, måste ju poängtera att min motivation som har lyst med sin frånvaro i typ en månad nu har börjat återvända. Känner mig lite piggare och gladare, alltid något.

//Lina

Inga kommentarer: