Leta i den här bloggen

fredag 4 februari 2011

Fredag!!!

Godmorgon! Nu har jag gått upp för tredje gången och tänker inte gå och lägga mig igen förrän ikväll. Först blev jag väckt av syrran kl 8, hon skulle va hos mig till 12 när hennes enda lektion började. Sen kom mamma vid typ halv 9 och skulle hämta lite grejer hon hade här. Kände att jag var allt annat än social men jag kom hem vid 3 inatt så...

Sjukt trevlig kväll igår säger jag bara. Först var jag hemma hos Danny och Jacob + deras inneboende Jennifer som bjöd på thai-inspirerad mat: kyckling med nudlar och wokade grönsaker, vin, efterrätt (otroligt god) och massa Baileys. Chefen dök upp också, alltid trevligt att träffa honom utanför jobbet :)

När vi var så mätta att vi nästan rullade fram bestämde Danny och jag oss för att dra vidare, så först gick vi ner till Club 9, drack en gin&tonic, nån shot, spelade lite (jag vann 100 spänn) och hjälpte Micke att stänga. Sen bar det av till Briggen där vi blev kvar till typ 3. Älskar Briggen :)Det blev väl kanske en fisherman för mycket kan jag väl känna idag men det var det värt.

Nu ska jag plugga röven av mig så att jag kan ägna helgen åt nåt roligare.

See ya!

//Lina

Inga kommentarer: