Leta i den här bloggen

torsdag 3 februari 2011

Motivation? Anyone?

Meeen Guuud! Hur tråkig kan en uppgift bli? Jag har totalfastnat och har verkligen ingen lust att ta mig an den här uppgiften just nu. Och jag brukar inte tycka att statistik är så hemskt annars. Men just nu har jag typ ingen motivation till nåt, det kanske är vädret eller årstiden eller livet i allmänhet. Inget är ju för fan enkelt. Dessutom börjar jag få ont i halsen.

Är lite trött på pluggandet just nu. Känner att jag bara vill dra iväg nånstans med nån som är som jag och jobba, jobba, jobba. Dag som natt. Så att man slipper tänka så mycket på allt annat. Norge kanske? Någon som är sugen??

Kanske inte just nu. Måste göra klart metodkurserna, måste skriva C-uppsats, måste ta tag i restkurser, måste leta sommarjobb, måste ta tag i mitt liv, måste måste måste...

//Lina

Inga kommentarer: