Leta i den här bloggen

onsdag 16 februari 2011

Do you wanna know?

Hej mina vänner, ovänner och annat löst folk som läser bloggen! :)

Upptäckte att det var ett tag sen jag fick till ett litet blogginlägg. Har haft fullt upp med tentaplugg, mys med älsklingen och att våldsgästa Robin och Johanna ;)

Annars händer det inte mycket i min tillvaro. Är fortfarande frustrerad över diverse småsaker men man ska ju inte klaga om man inte har ont som min mamma brukar säga.

Imorn drar jag till Växjö på kvällen, sover hos Matilda och sen gör jag terminens första tenta på fredag. Blir förhoppningsvis klar i hyfsad tid men man vet ju aldrig med Dino...

Vill göra nåt roligt i helgen känner jag, behöver ett avbrott i den här grå vardagssörjan.

Näe, nu ska jag gå och ta en varm dusch för jag fryser ihjäl.

//Lina

2 kommentarer:

Johanna sa...

Och det är alltid lika trevligt och ni vet att dörren är öppen=)

Kaos-Lina sa...

Va bra att ni tycker om oss :)Vi trivs ju så bra hos er hehe