Leta i den här bloggen

söndag 13 februari 2011

Söndag

Så börjar ännu en helg dra sig mot sitt slut. Den har mest bestått av massa mys med älsklingen antingen i soffan till Big Bang Theory (vi har köpt säsong 1 på dvd) eller i badkaret, älskar varma härliga bad, synd bara att badkaret är lite litet. Vi har även övat på våra matlagningsskills och lagat världens godaste lasagne (igår) och oxfilé, pommes, haricotverts och sås idag. Nu börjar vi bli riktigt duktiga i köket haha.

Har väl inte så mycket mer att dela med mig av tyvärr, är lite frustrerad för tillfället och då blir det inga bra blogginlägg.

Jag vill så sjukt mycket och just nu känns det som att jag sitter fast. Jag kommer ingen vart nånstans och det känns som att jag får utlopp för ungefär 30% av mig själv om ni förstår hur jag menar.

Har lovat mig själv och Tilda att jag ska rycka upp mig imorgon så det är väl bäst att jag gör det :)

Snart är det dags för kvällens höjdpunkt: Solsidan!

//Lina

Inga kommentarer: