Leta i den här bloggen

lördag 5 februari 2011

Rastlös!!!

Jag är sjukligt rastlös idag. Jag och älsklingen har precis varit hos min pappa och ätit lunch med honom och mina syskon och nu försöker vi göra upp planer för kvällen. Jag var sugen på bio med det gick inget jag ville se, sen tänkte jag utgång men kom på att jag inte har nån kod till mitt kort än så no money for me. Detta gjorde att utemiddag också blev uteslutet. Ingen är hemma/ledig/sugen och vill hitta på nåt så nu åtestår väl bara hemmakväll framför TV:n som typ bara visar "Polisskolan" och annat lika crappy.

Usch, ibland tycker jag att det är skönt att bara va hemma och inte göra nåt speciellt men inte idag! Kan det inte bli sommar snart!!

Näe, nu ska jag trakassera min man lite och sen ska jag väl typ tvätta. Tvätta på en lördagkväll, perfekt jag har blivit Sheldon.

//Lina

Inga kommentarer: