Leta i den här bloggen

måndag 28 februari 2011

Hurtig?

Eftersom det inte blev nån träning igår (vi hade missat att det stängde tidigare)så blev det ett ordentligt pass idag.

- Uppvärmning 10 min Crosstrainer

- Styrketräning enligt programmet ca 30 min

- 10 min Crosstrainer

- 1 timme på löpbandet, sprang lite grann men gick mest i ett hyfsat högt tempo.

Sen var jag så slut som man kan bli haha. Men kul va det och nu känner jag mig mycket piggare.

Men ni kan va lugna, detta ska inte bli nån hysterisk hälsoblogg jag är ju fortfarande jag och jag kan inte avstå från allt onyttigt så nu är tanken att jag ska göra av med det på gymmet istället. Kommer att vara i toppform till beachen :P

Nu blir det middag och top model (daniel funderar på att äta i sovrummet).

//Lina

Inga kommentarer: