Leta i den här bloggen

onsdag 2 februari 2011

Otränad?

Hur otränad är man på en skala om man får träningsvärk av en promenad på 1 timme och 15 min? Ganska skapligt otränad skulle jag vilja säga. Mina benhinnor gör så sjukt ont och det känns i låren och rumpan också. I och för sig gick jag och Danne i 40 minuter igår också men hallå? Folk springer ju för fan flera mil utan att få ont. Ja ja, det är bara att hoppas på att det går över snart.

Tänkte ta upp mina älskade promenader, som jag började med i somras, igen. Eftersom jag har lagt all annan träning på is för tillfället på grund av brist på pengar så vore det trevligt att få in nån typ av motion i livet. Och promenader är ju tack och lov gratis.

Vill börja på Bodybalance igen men det verkar bara finnas på Tjustrehab och deras årskort har inte jag råd med. Ridningen hade jag ju tänkt börja med i vår men det ser mörkt ut på den fronten just nu (också asdyrt).

Någon där ute som har en crosstrainer till salu för typ inga pengar alls? Eller nån som vill sponsra min träning hahaha?

2011 var ju tänkt att bli fit-året så det är väl dags att skärpa till sig på den fronten nu haha.

//Lina

Inga kommentarer: