Leta i den här bloggen

onsdag 9 februari 2011

Dag 13 - Den här veckan

Så här ser min vecka ut:

Måndag: Hände nog inget speciellt, jag var hemma och pluggade bara.

Tisdag: Hade en lång lista på saker som skulle göras och hann med allt, skönt.

Onsdag: Idag ska jag gå en långpromenad, försöka få tillbaka mitt leg som blev stulet för ca 1 vecka sen, plugga, träna hemma, gå till biblioteket och skriva ut CV, läsa artiklar till forskningsöversikten och kanske skriva lite på den.

Torsdag: Fixa 2 naglar hos Showcase, promenad + träning, lunch med Mamma och sen försöka bli klar med veckans uppgift.

Fredag: Åker jag till Växjö och har seminarium, sen stannar jag hos Tilda eller åker hem om jag får jobba.

Lördag: Lunch hos pappa med syskonen, har inte planerat nåt för kvällen än så länge, jag får se vad som dyker upp.

Söndag: Ingen aning, förhoppningsvis blir det söndagsmys med Daniel till Solsidan på kvällen.

Så ser vecka ut, inte jättespännande men helt ok ändå :)

//Lina

Inga kommentarer: