Leta i den här bloggen

torsdag 24 februari 2011

Long time no see



Men hur dålig bloggare är inte jag då? Knappt ett enda inlägg på hela veckan, fyy på mig. Får väl gå igenom veckan nu istället, i måndags hade jag och Daniel storstädning av min lägenhet. Helt extremt ren blev det, till och med under badkaret, sen åkte vi hem till hans mormor och fikade och spelade yatzy (mitt favoritspel) i ett par timmar. Sen blev det en tur på stan för båda hade lite ärenden som skulle fixas. Köpte andra säsongen av Big Bang theory eftersom vi är besatta hahaha.

På tisdagen skulle jag ha åkt till växjö för en föreläsning, men jag hann bara gå upp en stund för att inse hur totalt jävla omotiverad jag var så jag struntade i det och stannade hemma. Det blev lite plugg hemma istället, lagade lunch åt mig, Daniel och mamma och på kvällen kom min lillasyster hit och vi påbörjade projekt hårfärgning. Hon skulle gå från färgat mörkbrunt med utväxt till Kenza-liknande ljusbrun-blond. Det tog sin lilla tid kan jag säga. Men efter 6 timmar, 4 paket blekning och två färgningar var håret godtagbart i alla fall. Sprang på Boston på Hemköp, så kul att träffa honom igen :)

Igår (onsdag) tog jag och älsklingen tag i våra liv och gick upp till Actic och skaffade årskort på både gymmet och simhallen, vi passade på att boka en timme med instruktör på lördag också så nu jävlar, beach 2011 - here I come. Annars gjorde vi inte så mycket mer på dagen, jag pluggade lite. På kvällen hämtade vi Anna och fortsatte med hårfägningen. Det blev skitsnyggt faktiskt men tyvärr glömde jag ta en bild på resultatet så ni får se en annan gång.

Idag har jag inte hunnit göra så mycket, slappade i sängen med en kopp te och en tidning på morgonen och sen har jag bara ätit frukost och kollat lite bloggar. Ska snart göra iordning mig och möta mami på stan, vi ska äta lunch och jag ska boka frisörtid tror jag.

Det var väl det hela, jag lever om det är nån som har tvivlat på det. Mår väl helt ok men har fortfarande ingen som helst motivation till att plugga. Men det ordnar sig nog. Annars kan jag ju alltid skita i det och göra nåt roligare :P

//Lina

Inga kommentarer: