Leta i den här bloggen

onsdag 18 februari 2009

Tjockisar

Jag och syrran kollar på en dokumäntär om överviktiga människor (min syrra älskar dokumentärer, vi har nyss sätt "kampen för ett ansikte") och jag stör mig på att de inte verkar förstå allvaret i sin situation. Puckon. Fast vi äter godis och dricker varm choklad så vi är ju inte så hälsosamma själva hehe...

Vi har varit på stan hela dagen och syster har shoppat kläder, jag har en liten finanskris men unnade mig ett läppglans för min check på HM. Fick även gratis kaffe på mcdonalds, Nice. Vi var väldigt duktiga och gick både in till stan och hem igen över isen på Växjö-sjön, det va spännande.

Systercitat:

"Tänk om vi går igenom isen, jag kan ju springa om det börjar knaka men du är så långsam så du kommer ramla i. Och då måste jag springa tillbaka och rädda dig."

"Tänka att få en annans lever, snacka om secondhand..."

Nu ska vi försöka sova trots att min granne snarkar så att det hörs in till mig...

//Lina

Inga kommentarer: